انتقال کاربران از دیتالایف به وردپرس

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

نرم افزار مبدل جدول کاربران از دیتالایف به وردپرس ، یک برنامه ی ساده ی انجام عملیات انتقال هست که با اتصال به دیتابیس مربوط به سیستم دیتالایف جدول کاربران را استراخج کرده و در قالب جدول کاربران سیستم وردپرس و در فرمت sql ذخیره می کنه. این نرم افزار به همراه توضیحاتش در ادامه ی متن قابل دانلود است.
This program is a simple application that connects to the Mysql server host and then retrieving data from users table of Datalife engine db and saving it as .sql file for use of wordpress. Datalife Engine to WordPress user converting.
»» دانلود نرم افزار ( لینک مستقیم )
حجم : ۷۹۵ کیلوبایت
رمز عبور : websoftdownload.com
توضیحات : بعد از اجرای نرم افزار در فیلد host آدرس آی پی سایت خود را وارد کنید. پورت به صورت پیشفرض تعیین شده که نیاز به تغییرش نیست. پیشوند جداول دیتابیس دیتالایف رو هم در فیلد مربوطه تعیین شده که اگه تغییر دادید باید ویرایش کنید. اطلاعات دیتابیس مربوطه رو هم وارد کنید و در انتها به دیتابیس متصل بشید.
اکنون برنامه به دیتابیس متصل شده ، گزینه ی Copy users From DLE db رو بزنید تا موارد نشون داده بشه. حالا می تونید به صورت فایل sql ذخیره کنید. البته متذکر میشم یوزرهایی که در کادر black list وارد شده اند در استخراج فایل sql ذخیره نمیشن که برای ذخیره شدنشون باید از لیست سیاه حذفش کنید.
منتشر شده در : وب سافت دانلود دات کام

0 نظرات:

ارسال یک نظر