درج تبلیغات مابین پست های سایت – وردپرس

۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

شاید براتون جالب باشه که بخواید بین پست های وب سایت وردپرسی خودتون متونی رو به نمایش بگذارید که می تونن جنبه ی تبلیغاتی هم داشته باشن. مثلا در انتها و یا اواسط قالب پست دوم و یا سوم  و یا اول و به همین ترتیب پست هایی که در ایندکس به نمایش در میاد. امروز قصد آموزش این قابلیت رو داریم که از قبل تست شده. در ادامه ی مطلب می تونید آموزش رو دنبال کنید.
برای این کار احتیاج به ویرایش فایل index.php قالب شما داریم. این فایل رو توسط ادیتور قالب وردپرس و یا Note pad یا هر ابزار دیگه ای که در دسترس دارید باز کنید و مقدار زیر رو توش پیدا کنید :
این کد ابتدای حلقه ی پست هست شما در کل دنبال have_posts در فایل ایندکس باشید. قبل از این کد مقدار زیر رو وارد کنید ، یعنی خارج از حلقه :
این کد باعث میشه تا از پست یک به بعد به صورت تک تک تبلیغ مابین پست ها قرار بگیره. حالا در هر جای حلقه ی پستکد زیر رو قرار بدید : که خواستید ( داخل حلقه )

تبلیغ می کنیم : وب سافت دانلود
عدد ۲ در این کد نشان دهنده ی اینه که تبلیغات شما که همون نوشته ی ” تبلیغ می کنیم : وب سافت دانلود ” هست درجایی که کد قرار گرفته در قالب مطلب به نمایش در بیاد. شما می تونید عدد ۲ رو تغییر بدید. موفق باشید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر